Екстериторіальність в обслуговуванні: звертатись можна туди, де зручно

jpg 3

Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг
громадянам дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних
послуг Пенсійного фонду України. Для спрощення доступу розроблено і
мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
Якщо ж користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати
Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за
принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України
буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в
умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в
більш безпечні місця.
Якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись
послугами Пенсійного фонду України в іншому, – не існує жодних перепон: їй
можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду.
До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна
звернутись з питань:
 призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
 зміни способу виплати;
 поновлення/припинення виплати;
 переведення виплат за новим місцем проживання;
 консультацій та роз’яснень діючого законодавства;
 видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;
 видачі пенсійних посвідчень;
 надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;

 оформлення допомоги на поховання тощо.

Завжди на зв’язку з https://portal.pfu.gov.ua/