ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСТРАКТ ОЙЛ» (ТОВ «ЕКСТРАКТ ОЙЛ»)
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові


Код ЄДРПОУ - 37278720 фізичної особи — підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання 56602, Україна, Миколаївська обл., м. Нова Одеса, вул. Сеславинського, 30
Контактний номер телефону: 0973254558 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи — підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планована діяльність – продовження діяльності з переробки насіння соняшника в виробничих цехах ТОВ «ЕКСТРАКТ ОЙЛ», що розміщуються за адресою: 56602, Україна, Миколаївська обл., м. Нова Одеса, вул. Сеславинського, 30. ТОВ «ЕКСТРАКТ ОЙЛ» здійснює переробку насіння соняшника з отриманням наступних продуктів: олії соняшникової I віджиму, олії соняшникової екстракційної, шроту соняшникового, лушпиння соняшникового гранульованого та не гранульованого. Переробка насіння соняшнику та виробництво соняшникової олії здійснюється методом форпресування та екстракції. Добовий проектний обсяг переробки насіння соняшнику – 600 т. Добова існуюча виробнича потужність -500 т/добу насіння соняшника. Річний обсяг переробленого насіння соняшника складає 160000 тонн, виробленої олії – 72000 тонн. Технічна альтернатива 1 . Технічною альтернативою 1 є використання лушпиння соняшника в якості палива для котельні, в якій встановлені котли ДКВР-10-13 (2 од.), потужністю 10 т пари на годину кожен. Технічна альтернатива 2. Технічною альтернативою 2 є використання дизпалива в якості палива для котельні, в якій встановлені котли ДКВР-10-13 (2 од.), потужністю 10 т пари на годину кожен. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. 56602, Україна, Миколаївська обл., м. Нова Одеса, вул. Сеславинського, 30 Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Територіальна альтернатива відсутня, оскільки здійснення планованої діяльності передбачено в промисловому районі, на території діючого підприємства ТОВ «ЕКСТРАКТ ОЙЛ», що обладнане відповідними комунікаціями та має сформовану інфраструктуру. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. - 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності Планована діяльність ТОВ «ЕКСТРАКТ ОЙЛ» спрямована на підвищення ефективності функціонування підприємства, його економічний розвиток, забезпечення екологічної безпеки технологічних процесів. Реалізація планованої діяльності дасть збільшення податкових надходжень до бюджетів всіх рівнів. Підприємство має існуючі під’їзні шляхи з твердим покриттям. Нормативний розмір санітарно-захисної зони витриманий. Об’єкт не призведе до погіршення умов життєдіяльності місцевого населення, не буде впливати на стан здоров’я та рівень захворювання населення. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо) Планована діяльність – продовження діяльності з переробки насіння соняшника в виробничих цехах ТОВ «ЕКСТРАКТ ОЙЛ», що розміщуються за адресою: 56602, Україна, Миколаївська обл., м. Нова Одеса, вул. Сеславинського, 30. ТОВ «ЕКСТРАКТ ОЙЛ» здійснює переробку насіння соняшника з отриманням наступних продуктів: олії соняшникової I віджиму, олії соняшникової екстракційної, шроту соняшникового, лушпиння соняшникового гранульованого та не гранульованого. Переробка насіння соняшнику та виробництво соняшникової олії здійснюється методом форпресування та екстракції. Добовий проектний обсяг переробки насіння соняшнику – 600 т. Добова існуюча виробнича потужність -500 т/добу насіння соняшника. Річний обсяг переробленого насіння соняшника складає 160000 тонн, виробленої олії – 72000 тонн. Загальна площа ділянки в межі землекористування - 3,7276 га (кадастровий номер 4824810100:04:048:0005) . До складу олійноекстракційного виробництва входять: 1) Зернопереробний комплекс 2Олійно-пресовий цех 3)Котельня 4) Екстракційний цех 4) Лабораторія 5) Резервуарний парк 6) Ремонтна майстерня Режим роботи – в три зміни, по вісім годин, 320 діб на рік 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1: Екологічні та інші обмеження діяльності встановлюються згідно вимог чинного законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарних нормативів на межі СЗЗ, поводження з відходами, містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою структурою тощо. - по забрудненню атмосферного повітря - значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; нормативи ГДВ; - по забрудненню ґрунту – значення ГДК забруднюючих речовин в ґрунті; - по акустичному впливу – допустимі рівні шуму; - по поводженню з відходами – тимчасове розміщення відходів в спеціально відведених місцях, передача згідно укладених договорів організаціям, які мають відповідну ліцензію; - дотримання розмірів погоджених та відведених меж територій, розміру СЗЗ; - компонування обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки. щодо технічної альтернативи 2: Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно вимог чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 1: - щодо територіальної альтернативи 2: - 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1 Здійснення планованої діяльності передбачається на території діючого підприємства з використанням існуючих інженерних мереж: водопостачання здійснюється від існуючої свердловини, водовідведення - в існуючий вигріб, електропостачання від існуючої ТП. Планується використання існуючих доріг і територій з твердим покриттям, в т.ч. для відстоювання автотранспорту, дотримання правил збирання та тимчасового зберігання відходів; дотримання правил експлуатації автомобільної техніки. Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні та інші вишукування виконуються у необхідному обсязі згідно чинного законодавства. Проектні рішення в період реалізації планованої діяльності повинні забезпечувати раціональне використання земель, води, повинні бути передбачені охоронні, та захисні заходи. щодо технічної альтернативи 2 аналогічна технічній альтернативі 1 щодо територіальної альтернативи 1 - щодо територіальної альтернативи 2 - 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1 - на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин; - на клімат та мікроклімат – викиди парникових газів; - на водне середовище – водоспоживання та водовідведення; - на техногенне середовище – в районі розміщення планованої діяльності відсутні пам’ятки архітектури, історії, культури, зони рекреації та об’єкти природно-заповідного фонду; - на соціальне середовище — викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив, збільшення податків, підвищення зайнятості населення міста; - на рослинний та тваринний світ – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив; - на ґрунт – розробка родючого шару ґрунту не планується. Відходи при експлуатації будуть передаватись спеціалізованим організаціям у сфері поводження з відходами у відповідності з діючим законодавством України. щодо технічної альтернативи 2 Аналогічна технічній альтернативі 1 щодо територіальної альтернативи 1 - щодо територіальної альтернативи 2 - 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) Друга категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року, а саме: ст. 3, п. 3, пп. 8, абзац 1 – «виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тонн на добу (середній показник за квартал)». 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав) Транскордонний вплив на довкілля відсутній 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст.6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” №2059-VIII від 23 травня 2017 року. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде 1. Висновок з оцінки впливу на довкілля 2. Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»). (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається: Управлінням екології та природних ресурсів Миколаївської обласної військової адміністрації; іншими установами (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управління екології та природних ресурсів Миколаївської обласної військової адміністрації (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та м. Миколаїв, пр. Центральний, 16, тел. 46-04-27, e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}