КОНКУРС "АКТИВНІСТЬ МОЛОДІ - РОЗВИТОК ГРОМАДИ"
Шановні мешканці Новоодеської громади!!!
З 04 січня по 10 лютого 2022 року відділом культури, молоді та спорту Новоодеської міської ради та відділом економічної та інвестиційної діяльності апарату виконавчого комітету Новоодеської міської ради проводиться
КОНКУРС "АКТИВНІСТЬ МОЛОДІ - РОЗВИТОК ГРОМАДИ"
Номінації КОНКУРСУ:
1) міні-проєкт з розвитку інфраструктури Новоодеської міської територіальної громади;
2) відео-презентація «Моє улюблене місце у громаді»;
3) логотип (бренд-бук) Новоодеської громади.
Учасниками Конкурсу є всі бажаючи жителі Новоодеської громади віком від 14 до 35 років, які подали свої матеріали на участь у Конкурсі.
Переможці у кожній номінації будуть нагороджені дипломами, спеціальними відзнаками та цінними подарунками!!!
Міні-проєкти, відео-презенації та логотипи (бренд-буки) можна надсилати до 10 лютого 2022 року на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., зазначивши П.І.Б. автора розробки та контактний номер телефону.
Технічні вимоги до розробок
Вимоги до міні-проєкту
«Розвиток інфраструктури Новоодеської громади»
Зміст проєктів повинен передбачати:
- розробку нових підходів до вирішення питань місцевого значення з розвитку інфраструктури на території Новоодеської міської територіальної громади;
- здійснення окремих організаційно-технічних заходів, виконання яких дасть змогу суттєво вплинути на поліпшення життєдіяльності громади та розвиток її інфраструктури;
- запровадження нових механізмів розв'язання проблем територіальних громад з розвитку інфраструктури на базі ринкових відносин та демократичних принципів;
- бюджет проєкту повинен передбачати фінансування з сільського (селищного, міського) бюджету, обласного бюджету та, за наявності, за рахунок коштів організаційпартнерів (благодійні або громадські організації).
Проєкт подається українською мовою у друкованому та електронному вигляді, відповідно до вимог (наведені нижче).
Анотація проєкту (орієнтовно на 1 аркуші). В анотації слід стисло розкрити зміст проєкту за такою схемою:
- назва проєкту;
- актуальність проєкту;
- перелік заходів проєкту;
- очікувані результати проєкту;
- обсяг коштів, необхідних для реалізації проєкту, та джерела їх фінансування;
- організації-партнери, співвиконавці проєкту.
Примітка.
Анотація не вважається окремою частиною змісту проєкту, а є стислим викладенням проєкту в цілому. При складанні анотації доцільно у найбільш лаконічний спосіб викласти його суть та основний зміст за запропонованою вище схемою. Враховуючи наведене, розробникам проєктів рекомендується складати анотацію після завершення написання проєкту та складання відповідних додатків.
ОПИС ПРОЄКТУ.
1.1. Опис проблеми, на розв'язання якої спрямовано проект (на 1 аркуш).
1.2. Мета та заходи проєкту (орієнтовно на 1 аркуші).
1.3. Технологія досягнення цілей (виконання заходів проєкту) (орієнтовно на 2 аркушах).
1.4. Тривалість і план реалізації заходів проєкту (орієнтовно на 1 аркуші).
1.5. Очікувані результати проєкту (орієнтовно 1 аркуш).
1.6. Бюджет міні-проєкту.
Технічні вимоги до відео-презентації:
«Моє улюблене місце у громаді»
- до участі в Конкурсі допускається власноруч створена відеоробота (відеоролик, цифрова розповідь тощо);
- відеоробота може бути відзнята будь-якими доступними для учасників технічними засобами (відеокамерою, фотоапаратом, смартфоном, мобільним телефоном тощо);
- рекомендована тривалість відеоролику — до 3 хвилин;
- рекомендовані формати відео: MPEG-4, WMV, AVI, MP4, створені у HD та FullHD-якості (роздільна здатність – 1280×720 або 1920×1080 та вище);
- використання під час зйомки та монтажу спеціальних програм та інструментів залишається на розгляд автора.
Вимоги до бренд-буку (логотипу):
«Новоодеська міська територіальна громада»
• простота (не повинен бути перевантаженим);
• привабливість (повинен на себе звертати увагу, викликати емоції);
• читаність (не повинен змушувати споживачів розшифровувати інформацію);
• запам'ятовуваність (повинен допомагати споживачу ідентифікувати торгову марку);
• універсальність (повинен використовувати універсальні дизайнерські прийоми і інструменти);
• оригінальність (повинен бути відмінним від інших);
• асоціативність (повинен викликати потрібний асоціативний ряд);
• функціональність (рекомендується виконувати у векторному форматі);
• унікальність (повинен мати неповторне поєднання всіх компонентів);
• креативність (повинен мати певну родзинку, прихований сенс або послання).
За детальною інформацією можна звертатися за телефоном 0976832252 (Олександр).
ДЯКУЄМО ЗА АКТИВНІСТЬ!!!