Про психологічну та юридичну підтримку населення в рамках роботи Співдія хабів

Міністерство молоді та спорту України спільно з Координаційним штабом з гуманітарних та соціальних питань Офісу Президента України, Міністерством охорони здоров’я України, Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Міністерством розвитку громад та територій України запустили платформу гуманітарної допомоги цивільному населенню

«СпівДія».

Платформа «СпівДія» забезпечуватиме допомогу цивільному населенню за такими напрямами:

  • Співдія волонтери – платформа волонтерів, які долучаються до ініціатив платформи;
  • Організація волонтерської допомоги у доставці медикаментів до потребуючих;
  • Співдія підприємці – підтримка спільноти підприємців, малого та середнього бізнесу з метою сприяння відновленню бізнесу під час війни та у післявоєнний період;
  • Співдія work – підтримка у працевлаштуванні біженців та тимчасово переміщених осіб та зміні професії;
  • Співдія шелтер – підтримка поселень евакуйованих громадян;
  • Співдія хаб – організація гуманітарних просторів на базі молодіжних центрів та молодіжних просторів, активних волонтерських та громадських організацій України для підтримки потребуючих українців, які постраждали під час війни. Заявки можна залишати за електронною адресою https://spivdiia.org.ua

Із 20 квітня 2022 року в рамках роботи платформи «СпівДія» та Співдія хабів було запущено напрям психологічної та юридичної допомоги цивільному населенню.

Скористатися послугами психологічної та юридичної підтримки особа може зареєструвавшись за посиланням: https://airtable.com/shrfgyZ1ko5UYxR9r . Після реєстрації    запит   такої   особи   верифікують   оператори   та   передають на опрацювання Співдія хабу або відповідному профільному онлайн-консультанту.

До основних завдань психологічної підтримки населення належать: формування і підтримка на належному рівні психологічного стану цивільного населення щодо адаптації у суспільному житті під час війни; підготовка та надання консультацій цивільному населенню щодо реагування на кризові ситуації під час війни;

психологічна підготовка та підтримка цивільного населення до життя в Україні в умовах війни;

здійснення заходів щодо оптимізації соціально-психологічного клімату цивільного населення у відповідних населених пунктах;

здійснення психологічної підтримки внутрішньо переміщених осіб; психологічна реабілітація цивільного населення, яке постраждало під час

війни.

Послуги з юридичної підтримки кейс-менеджерами надаються в режимі онлайн з використанням засобів телефонного зв’язку.

До основних завдань юридичної підтримки населення належать: надання юридичної підтримки цивільному населенню під час війни;

здійснення консультування цивільного населення (особливо уразливих його груп або тих, які перебувають у складних життєвих обставинах), яке постраждало під час війни в Україні, щодо норм та вимог законодавства, що передбачає право таких громадян на пільги, субсидії, соціальні виплати або компенсації, іншу допомогу цивільному населенню, що передбачена законодавством;